myheatitsbest

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Förlåt asså!

Av curazon - 13 februari 2011 11:18

  Jag har inte bloggat på en månad typ asså menu är ag tillbaka!:D  

Snart kommer min värlens bästa kompis och ska vara här!:D:)  

Jag är hund vakt idag och ja,vad ska man säga?,här kommer några bilder på huden Maja!:

  

Maja,min dröm hund!   

I LOVE YOU!  





Dagens insutrument:



  Flöjt!


Jag tog flöjt för att min komps Hilda går på det:D

Hon ville att jag skulle börja blogga igen:):D

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av curazon - 11 augusti 2011 09:41

Jag har skapat en klubb på gosupermodel (gsm) och den heter: Ha ha hi hi! =) jag vill att många ska vara medlem på den så alla gsm:are där uta bli medlem på den! Pallar inte skriva mera men här kommer världens bästa låtar: Party...  On... Hej...

Av curazon - 7 juli 2011 08:31

Jag är värkligen trött, till och med Yoghurt har somnart! ( min katt! ) Jag orkar inte skriva nå mera så hej då! ( jag karnse skrev lite för lite den här gången men nästa gårng då ska jag skriva ett lång inlägg! )     ...

Av curazon - 6 juli 2011 20:05

Idag så badade jag och det var 19 grader och jag sprang upp för pool stegen och gjorde bomben! (det var ett bra läge för bomben!) Igår så var det 15 grader i min pool och min kompis (  www.friskie.bloggplatsen.se fick en jätte shock så hon gick u...

Av curazon - 5 juli 2011 21:03

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit med kompisarna och har inte varit ett dugg på datan... Jag vill gärna tipsa er om en speciell sida: www.gosupermodel.se Det är ett mode spel som typ alla är med på, snälla bli m...

Av curazon - 25 maj 2011 15:51

Hej... Jag har JÄTTE dåligt sammvete bara för att jag inte har bloggat på ett LÅNGT tag!   Jag kommer nog att sluta för altid men vem vet det karnse kommer upp ett inlägg lite då och då!         Ses! ...

Presentation


Hej jag är en glad och sprallig tjej på 9 sommrar och jag uppskattar värkligen att ni kollar i mee blogg!
jag skulle också bli jätte glad om du lämnade en komentar innan du går eller en fråga!
Puss på er alla!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du för online spel eller något liknane?!
 Panfu.se
 Gosuper model.se
 Litles pet shop.com
 Wow
 Facebock.com
 Girlgogames.se
 Spela.se
 Spelo.se
 Bara bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards