myheatitsbest

Alla inlägg under januari 2011

Av curazon - 11 januari 2011 17:06

  Hi hi,nu ä det dags för smilysdagarna här på min blogg och det inerbär att et kommer att vara en massa milysar här på min blogg!   

Och jag lägger utt ite bilder också!Hi hi!

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Okej mycket bilder då!

   Data nörden1!


Av curazon - 10 januari 2011 19:06

Hejsan!

Ni karnse undar varför min rubrik heter Ett gott nytt jul,jo,det fins en låt som heter Ett gott nytt jul!

Den är jätte bra asså!  

jo,jag har en jätte bra hemsida me massa gifblder,om ni vet vad det är.

Och om ni tycke om gifbilder så gå in på:

www.medlem.spray.se  

Av curazon - 6 januari 2011 09:49

Hejsan svejsan!!

Hi hi jag längtar värkligen tills imorgo för då du...

JAG SKA FÖLJA MED PAPPA TILL JOBBET!

Asså han jobbar på Arlanda och jag har varit där en gång förut och det var jätte kul asså!

Jag och pappa gick upp typ halv 6 p morgonen och sen åkte vi till Arlanda och jag såg Jumbo jätten och den var JÄTTE STOR och jag merar vrkligen jätte STOR!

Jag karnse lägger utt bilder på Jubo Jätten vi får se!!!  

Nu kommer några bilder på lite olika saker!

   

Gott!!!!

  Jag älskar The Sims!

    

Så nu har jag inga fler fina biler!

Ses!

Av curazon - 4 januari 2011 19:06

Titta här asså!:

   Hi hi ,visst var den gulig!

Och här komer en till!:

   Den var snygg!!  

 Ni vet Cloe katten jag har bilder på enne så nu kommer dem!:  

Nu kommer mina coca cola flaskor och fickat som nästan är upp ätet!:

  

  

Visst ser det gott ut!

Mumsss!

Av curazon - 4 januari 2011 14:54

Ja jag ligger värkligen efter mex bloggningen jag har körrt The Sims2 jag är ju typ profs på det!(asså bara typ!)

Nu har jag och min brorsa kollat på en film som heter Boog och Elliot det var asså jätte rolig film ni som läser den här loggen måste bara se den!!

Jag är katt vakt åt en liten kattunge som heter Cloe hon är spräklig det är så himla guligt jag har velat ha en sån katt jag skulle bara vilja ta Cloe och gömma den så ingen kan hitta den bara jag kan hitta den!

loe sover just nu efter filmen hon låg också och kollade hi hi!

Jag vill liksom ha mera besökare!

För i December så hadde jag bara 18 besökare jag vill ha mera,mera,mera!

Min brorsa säger att jag är en data nörd men jag är inte det!?

Oj,jag har glömt att gå till bibloteket,jag har fått flera bok tips av min fröken det är bara jag som har fått bok tips så jag fick en läxa att gå till bibloteket och låna deckare eller hur det nu stavas!Hi hi!!!

Åååå,jag har trist!

Åååå,jag är så himla tröt!!

Cloe har sovit hos mig hela natten lång hon sov iallafall han bvrukar busa!

När jag och min brorsa satt och kollade på film då kom Cloe och klev på min brorsas data och då hände det nånding så jag fick gå och trycka på melanslag ocg sen blev alting bra!

Cloes favorit stälen är i badkaret,i handfatet,i min säng,på kontorstolen:)

Jag har fått en liten skriv bok som jag har skrivit jätte mycket i!:)


Presentation


Hej jag är en glad och sprallig tjej på 9 sommrar och jag uppskattar värkligen att ni kollar i mee blogg!
jag skulle också bli jätte glad om du lämnade en komentar innan du går eller en fråga!
Puss på er alla!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du för online spel eller något liknane?!
 Panfu.se
 Gosuper model.se
 Litles pet shop.com
 Wow
 Facebock.com
 Girlgogames.se
 Spela.se
 Spelo.se
 Bara bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards