myheatitsbest

Alla inlägg under december 2010

Av curazon - 30 december 2010 11:08

Hej hopp!

Jag och min pappa har varit och köpt raketer för det är nyårsaffton imrgon:)

Just nu kollar jag på Svampbob fyrkant det är ett program på Nickelodeon det är en kanal som man måste betala för:(

Har ni något önskemål som ni vill att jag ska skriva,då han ni fråga om jag kan det eller inte typ som vem jag är bästis med eller karnse lite bättre frågor och förslag?!

På hela den här månaden har jag haft 18 besökare jag vill ha mera besökare så berätta för era vänner att den här bloggen fins så får jag mera besökare jag skulle bli jätte glad då:)

Och jag hadde 3 besökare igår he he lite lite karnse!?

Snart ska jag köra lite Wii!

Mitt favorit spel på Wii är Shrek den tredje det är jätte kul och så har jag ett till favorit spel det heter Mario och Sonic at the olympic winter games det är en massa vinter spel typ som skidor och skridskor:)

Jag kollade på Pirates of the Caribien till världens ände ,jätte bra film lovar!

Nu ska jag nog spela lite Wii!

Ses sen alla bloggisar!

Av curazon - 29 december 2010 09:05

Hejsan svejsan asså nu ska jag på lite ficka hos min halv syrra hon fyllde 24 år i måndags!

Och det här är lite kul att min bästa kompis har en kusin och hon fyllde också 24 i måndags thihihihi!

Nu ska jag försöka skriva sådär långt som igår om jag hinner asså!?

För min halv syrra bor gävle och det är rätt så långt ditt från Storvreta!?

Jag ska nog vara hund vakt nu för min halv syrra har en liten chihuahua lite svårt att stava men men chihuahuan heter Maja:)Bra namn:)

Jag har klätt på mig och borstat gaddarna och ska börja klä på mig ytter kläder nu fast det är inte så brotom för jag måste skriva klart först inan vi kan gå till bilen:)

Vi har bestelt The Sims2 och den kommer imorgon (tror jag?!)

För jag fick ju bara start paketet i jul klapp inte den riktiga The Sims2

så va har bestelt den:)

Jag älskar min halv syrra och halv bror:)

Thihihi jag kom ihåg när det var sommar och Maja och jag var ute på en liten promenad och hon gick och la sig i gräset och börja sola (Maja gillar att sola:)

Maja brukar sitta i det stora rummet hos oss och sola på sommaren!

Jag ska karse lägga ut bilder på Maja om jag har tid, fast inte idag:(

Jag kan fortfarande inte göra några smileysar på pappas data fast på familjens data kan jag:)

Min syrra ska få presenter fast jag vet inte vad det är:(?

Nu kan jag tipsa er om några bloggar typ som www.ynkipynki.blogg.se

www.hejpodig.bloggplatsen.se

www.bobinush.blogg.se 

Den där bobinush bloggen det är min brorsas blogg asså min hel brorsa!

Han gorde inte sin blogg för att skriva i den han bara skulle tästa en grej så det är inte så bra blogg:(

Om ni går in på hans blogg så klika inte om ni är något barn så klika inte på billys reklamen den är inte brn vänlig det har min brorsa sagt!

Det är rätt så långt kvar tils vi ska åka så det är lungt jag kan skriva hur mycket jag vill!

Vill ni veta vad min mamma gör hon är nere och duhsar sen ska hon typ sminka sig och det tar typ 3 timmar inan hon är klar asså det käns som 3 timmar men det är karnse 3 timmar också vem vet?!

Nu har jag skrivit mycket och tiden går och nu har min mamma duhsat klart äntligen!!

Asså det var typ 5 dagar sen det var jul affton,fast det käns som om det var igår men det var ju bara en helt vanlig lov dag igår ligga och slappa och kolla på tv!

Jag har knappast spelat panfu på ett tag det börjar bli tråkit det säger min bästa kompis också:)

Så jag brukar köra GMS det är förkortning av Gosupermodel jag har snakat om det förut men jag har inte sagt att jag har lärt mig att knäpa med fingrarna hihihi!

Pappa säger att han skriver som kråk fötter hi hi det är lite roligt namn även fast han skriver JÄTTE fint,men det tycker inte han:)

Nu ska vi åka till gävle jag måste bara skriva klart asså:)

Kom ihåg att jag ska börja skriva jätte mycke precis som det är inlägget!

Jag längtar efter Maja att gå ut med henne!

En gång hos mormors kompis så skulle jag gå ut med mormors hund då skulle jag få en LITEN belöning,jag hadde bara varit ute i 1 menut men vet ni vad jag fick...

En 500 lapp asså helt otroligt!

Men nu måste jag faktist sluta att skriva:(

Hej då alla!



Av curazon - 28 december 2010 18:02

Jag glömde dagens instrument så nu kommer det!

Dagens instrument:

  En fiol!(En kompis till mig spelar fiol!:D)


Av curazon - 28 december 2010 13:01

Nu kommer dagens instrument!

Dagens instrument:

Oj,jag kan inte göra smileysar det för jag göra i morgon! 

Tjao!

Av curazon - 28 december 2010 11:48

Livet är lättare när man är kär!

Jag är kär i en i min klass, min kompis vet vem det är för hon bevarar alting!

(tror jag hi hi!)

Livet käns så lättare när man är kär jag hoppas att jag vinner min kille!

Fast jag vågar inte fråga chans, har någon av er gort det?

Nu ska jag köra lite wii!

:D

Jag ska försöka skriva jätte mycket det här inlägget sen ska jag köra wii!

Just nu gör jag ett inlägg och kollar på Big Time Rush det handlar om 4 killar som har ett bant och ska ta sig till toppen asså de ska bli super stjärnor och ha  massa konserer och få en massa tjejer!

Och alting brukar gå fel men sen årdnar det sig tror jag?!

Ska jag säga vem jag är kär i eller?

Om ni vill det så skriv i en komentar ja eller nej?

Jag siter vid pappas data den är världens snabbaste datan nånsin!

Asså min nagellack sitter fortfarande kvar sen dan före doppare dan asså dan före jul affton!

Den 25 december så kollade jag på Avatar eller har jag redan bärettat det?!

Avatar är skit bra film och Det regnar köttbullar den är kså jätte bra!

Oj,nu börjar Victorios det ät ett jätte bra serie det är svårt att förklara vad det handlar om men det är inte något täcknat.

Oj,jag har blivit törstig vänta jag måste gå och dricka.

Eftar jag har bloggat klart så ska jag kolla min MSN för jag har fått en webbcamera jag fick den igår kväll!

Mina vänner har väntat på att jag ska f en webbcamera de har frågat var enda dag fast nu så har deras önskan gått i uppfylerse!

Jag karnse kommer att få en katt nästa år det låter karnse långt ditt men det är på Lördag herre gud vad tiden går fort det käns som om jul affton var typ för en månad sen men det var det ju inte!

Det är rätt så längt kvar till jul lovet slutar det är bra tycker jag!

Jag har kollat på Pirates of the Caribien,död mans kista sen ikväll så kommer en till Pirates of the Caribien den heter på andra sidan jorden jag tror att den är bra!?

Nu ska jag nog ta en struva det är jätte gott!!!!

Och strax borjar ICarly det är okså jätte bra program!!

Mmmm,vad gott med knäck!

Jag tog ingen struva utan jag tog en knäck!:D

Kom ihåg gå in på min blogg www.curazon.bloggplatsen.se

Och en till blogg www.ynkipynki.blogg.se

Nu årkar faktist inte jag skriva mera för idag!

Av curazon - 26 december 2010 20:27

Hej hej...Thihihhi!

Jag har varit hos en kompis hon är världens bästa kompis!  

Det var länge sen vi sågs så skönt att träffa henne!

Nu har jag gort allt på min spel lista thihihih!   

Nu ska jag titta in i en annans blogg om ni vill gå in på den så skriv www.ynkipynki.blogg.se

Jätte bra blogg lovar!

Hon som sriver bloggen är smal och är min brorsas flick vän min brorsa är....

  Data och har spelat gittar förut han var skit bra då jag lovar han lärde mig att spela blinka lilla stjärna fast jag kunde inte så mycket för jag var bara 3:år då såklart att man typ asså inte kan spela gittar då thihihihi!

Tack och hej leverpastej!

 

 

 

 

Dagens instrument:

 

  Trummor(jag önskade mig det i jul klapp!)

Av curazon - 25 december 2010 13:05

  Det här var världens bästa jul asså men granen är det något fel på asså!

I jul klapp så fick jag lego,något disigner grejsi mojs,häst täcke,pet shopar,en vido kamera,the sims2 hem och hus djur(fast det var bara start paketet inte det riktiga the sims2),idol skivan,wii spel,usb minne,en hallo kitty tröja och handuk,kläder,räkne block,häst dag bok(jag gillar hästar!)

Jag tror inte att det var något mera men det var rätt så mycket!  





Dagen instrument:


  Piano!

Av curazon - 24 december 2010 09:11

  God jul på er!

Asså det är julafton och min familj har bästemta att jag bara jag får öpna en present på morgonen och vet ni vad jag fick.....

En digital foto ram som en nyckel ring asså man kan lägga utt femtio bilder på den det är helt otroligt!  

Och nu kommer det bästa!

Den är rosa!

Nu måste jag gå och kolla på mina jul klappar under garanen ses sen alla och ha en bra jul!


Presentation


Hej jag är en glad och sprallig tjej på 9 sommrar och jag uppskattar värkligen att ni kollar i mee blogg!
jag skulle också bli jätte glad om du lämnade en komentar innan du går eller en fråga!
Puss på er alla!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du för online spel eller något liknane?!
 Panfu.se
 Gosuper model.se
 Litles pet shop.com
 Wow
 Facebock.com
 Girlgogames.se
 Spela.se
 Spelo.se
 Bara bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards