myheatitsbest

Alla inlägg den 20 december 2010

Av curazon - 20 december 2010 18:13

Hejhopp!

Nu snart är det skol lov!

En kompis till mig hon ska dela ut en massa blomor till rektorn ocg en massa andra personer undra hur hon vågar det?

Ja,hon kan ju sjunga inför andra då borde ju han klara det!

Ja iallafall så har jag spelat lite panfu och ska spela gosupermodel nu he he jag har mycket att göra på min data lista typ som att skriva i min blogg som jag gör nu och spela panfu det har jag gort så det kan vi stryka och sen står det spela gosupermodel och det ska jag göra nu!

Har ni tänkt på att jag inte lägger utt några smilesar jag har antagligen inte tid med det men det ska bli lite ändring på eller jag säger ja till det asså!

Nu måste jag sluta skriva i min blogg jag måste hinna spel gosupermodel och panfu en gång till he he!

Syns sen alla mina blogg läsare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en glad och sprallig tjej på 9 sommrar och jag uppskattar värkligen att ni kollar i mee blogg!
jag skulle också bli jätte glad om du lämnade en komentar innan du går eller en fråga!
Puss på er alla!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du för online spel eller något liknane?!
 Panfu.se
 Gosuper model.se
 Litles pet shop.com
 Wow
 Facebock.com
 Girlgogames.se
 Spela.se
 Spelo.se
 Bara bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards